Cara Membesarkan Zakar Dengan Tangan

Anda cari cara besarkan zakar dengan tangan? KLIK SINI SEKARANG! Harini admin nak kongsikan lagi satu video cara besarkan zakar dengan tangan yang memang ternyata berkesan. Cara yang dimaksudkan adalah dengan menggunakan tangan dan beberapa kaedah lain. Vimax Malaysia

Ada Pelanggan Wasap Tanya,

Betul ke Melancap Boleh Besarkan Zakar?

Jawapan: melancap sebenarnya bukan membesarkan zakar, tetapi memendekkan zakar, menjadikan urat zakar putus atau terkoyak. So jawapannya salah la. Kalau nak besarkan zakar tetapi tiada modal, pada saya itu agak mustahil sehinggalah saya membuat kajian salah satunya tentang “Saiz Zakar Melayu” yang standard dan cara memaksimumkan proses pembesaran zakar. Akhirnya saya telah menjumpai sebuah cara besarkan zakar yang memerlukan sedikit ketekunan didalam melakukannya.

Tekun yang dimaksudkan adalah dengan mengikuti video urutan jelqing (urutan kering). Untuk pengetahuan anda, teknik ini lebih kepada “stretching” pada anggota zakar anda. Tidak perlukan minyak lintah hanya perlu tarik zakar anda seperti video dibawah. Namun anda mesti lakukan setiap hari untuk memperolehi hasil. Jika tidak tekun dan bersungguh-sungguh anda mungkin tidak akan mencapai sebarang hasil didalam melakukannya.

Ini kerana tanpa “ejen pembantu pembesaran” seperti minyak lintah, mana mungkin anda boleh besarkan zakar dengan tangan sahaja. Ianya mustahil, tambahan lagi zakar kita tidak lah sebesar dan panjang seperti didalam video ini.

Berikut adalah penerangan tentang cara besarkan zakar dengan tangan ini

1. Pastikan zakar tegang sepenuhnya. Dengan mengemut otot dubur, ianya akan menghantar darah ke zakar dan zakar akan jadi tegang.

2. Setelah keras, genggam kuat pada pangkal zakar dengan sebelah tangan, kemudian tangan sebelah lagi genggam pada kepala zakar.

3. Seterusnya dalam keadaan zakar sedang keras, bengkokkannya seperti huruf U. Kemudian ulang beberapa kali sehingga zakar anda telah biasa.

4. Ulangi lagi dengan bengkokkan ke atas, kiri dan kanan.

Urutan ini merupakan cara untuk hantar darah ke seluruh permukaan zakar supaya ianya dimasuki darah secara keseluruhannya. Ianya teknik regangan yang akan “menggemukkan” zakar anda.

Untuk Pengetahuan Anda, Video Cara Besarkan Zakar Dengan Tangan Ini Bernilai RM50. Ianya mengandungi 8 Video Keseluruhannya. Sila lihat dibawah.

video-cara-urut-zakar

Untuk memperolehi Video ini secara percuma, anda hanya perlu buat belian “minyak lintah” berharga RM40.. 😉 Dengan minyak lintah sahaja anda memang akan mampu untuk pelajari cara besarkan zakar dengan tangan anda sendiri. Ini kerana admin dah cuba untuk urut selama 2 minggu tanpa henti (tanpa minyak lintah), hasilnya macam tak nampak pun.

Tapi lepas tu admin guna pula minyak lintah pulak sebab memang tahu ianya mampu besar dan panjangkan zakar dengan berkesan. Hasilnya lepas 2 minggu urut jelqing dengan minyak lintah, admin dapat tambah 7mm panjang dan ukur lilit bertambah 1cm. Patutlah rasa zakar macam lebih besar je.

Jika anda berminat untuk semak video cara besarkan zakar dengan tangan, kami yang lain sila semak pada Cara Besarkan Zakar.

Jangan lupa semak promosi vimax yang terbaru disini

4 Comments

  1. Azri bin salleh January 18, 2017
  2. Zali January 23, 2017
    • armzanal January 25, 2017
  3. AMK January 25, 2017

Leave a Reply

"Touch" Untuk Whatsapp

Formula Terbaru : Besarkan Dan Panjangkan Zakar